Általános Szerződési Feltételek

Kérem, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A jelen megrendelési, szállítási és fizetési feltételek a:

Cégszerű elnevezés: Besenyei Judit Anna EV

Levelezési cím: 1039 Budapest, Szindbád utca 3.

Megrendelések átvétele: : 1039 Budapest, Lukács Gy.  utca 3.

Adószám: 68622473-1-41

Statisztikai jelzőszám: 68622473-7410-231-01

E-mail: info@judelka.hu

Telefon: 06 50 117 5310 vagy 06 70 5110143

Kapcsolattartó neve: Besenyei Judit Anna EV

Szerződés nyelve: Magyar

Bankszámlaszám: 11773030-08948159

Pénzintézet neve: OTP Bank ZRT

(a továbbiakban: a cég) a https://www.judelka.hu  weboldalon keresztül történő kereskedelmére vonatkozik, és azonos a jogszabály által előírt Általános Szerződési Feltételekkel. Amennyiben nincs külön utalás, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 II/5. rendelet az irányadó. A cég a webáruházban egyedi kézzel készült termékeket, kiegészítőket és más egyéb termékeket forgalmaz.

Megrendelés vásárlás:

A vásárló a vételi ajánlatát webáruházon keresztül teszi meg a kiválasztott termék megrendelésével.

1. A megrendelés előtt a vásárló a kiválasztott terméket a kosárba helyezi.

2. A vásárlás befejezése után a kosár tartalmát ellenőrzi, kiválasztja fizetési és szállítási módot majd a “megrendelés” gombbal véglegesíti a rendelését.

A még nem véglegesített rendelését módosíthatja vagy törölheti a kosár menüpontban a termék sorában található mennyiség mezőben.

Egy termék mennyisége módosítható a darabszám melletti kis nyilakkal.

Törölheti a tévesen a kosárba került terméket a termék sorában lévő Törlés gombbal.

3. A megrendeléssel elfogadja a vonatkozó szállítási és fizetési feltételeket. A termékeknek a honlapon feltüntetett árai bruttó árak, amelyek tartalmazzák az ÁFA-t, – kivéve ÁFA mentesség esetén –  nem tartalmazzák azonban a postázás, vagy a kiszállítás költségeit. Az árak magyar forintban értendők (HUF). A cég a megrendelés elfogadásáról 48 órán belül visszajelzést küld e-mailben illetve szükség esetén, telefonon. Az e-mailben illetve telefonon történő visszajelzéssel a szerződés létrejön.

Amennyiben az elektronikus visszajelzés nem történik meg 48 órán belül, úgy a megrendelő nem köteles a megrendelt terméket átvenni. A vásárló köteles a vételárat előreutalás esetén a visszaigazolást követően haladéktalanul, legkésőbb azonban a megrendeléstől számított 5 naptári napon belül megfizetni. A fizetés a vásárló által választott módon (banki átutalás, Barion vagy bankkártyás fizetés, utánvét) történik.

Fizetési módok:

– Banki átutalás (fizetés a megrendelést követően banki átutalással, az email-ben történő visszaigazolásban található számlaszámra)
Az átutalásra 5  naptári nap áll rendelkezésre, ez követően a vételár kiegyenlítésének hiányában a megrendelés törlésre kerül.

– Barion vagy bankkártyás fizetés (fizetés a megrendelést követően Barion számláról vagy bankkártyával)

– Utánvét (GLS csomagpont, GLS házhoz szállítás) vagy személyes átvétel esetén

4. A számla elektronikus módon a Vevő email címére kerül elküldésre, elektronikus számla formájában. Utánvét esetén, a sikeres kézbesítést követő 24 órán belül, bankkártyás, átutalásos, ill. a személyes átvételkor készpénzes kifizetéskor, a vételár beérkeztét követő 24 órán belül kerül kiállításra az elektronikus számla.  A beérkező megrendelést e-mailben visszaigazoljuk, ezzel létrejön a szerződés. Az egyeztetett és megrendelt termékeket átadjuk a csomag szállítójának.

5. Kiszállítás:  A termékeket: – Futárszolgálattal szállíttatjuk, vagy személyes átvétel esetén előre egyeztetett időpontban vehető át Budapesten, a Lukács Gy. u. 3. alatt. A nem késztermékek ( a késztermékek listája ide kattintva érhetők el) nem találhatók meg a raktárunkban, minden megrendelt terméket külön el kell készíteni. Az áru megrendelésével és kifizetésével a vásárló ezt tudomásul veszi. A kiszállítás hétköznapokon történik.

6. Futárszolgálattal történő szállítás esetén: A csomag kézbesítésének módját vásárláskor kell kiválasztani, ahol a kiválasztott szolgáltatáshoz az árak fel vannak tüntetve.  Bruttó 30 000Ft-ot meghaladó, magyarországi szállítási címre történő megrendelés esetén INGYENES a kiszállítás!

7. Elállás: A távollevők között kötött szerződésekről szóló, rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:

Méteráru ( a méteráru termékek listája ide kattintva tekinthető meg) vásárlása esetén a nem minőségi hiba okán

– Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

– Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.

– Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

– Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

– Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
 4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől tizennégy naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében. amennyiben tévesen adta fel rendelését, következmények nélkül visszavonhatja a kiszállítás előtt.

A vásárló a megrendelését költségmentesen mondhatja vissza a feladásról szóló értesítés időpontjáig.
Két módon vonhatja vissza a rendelést:
– E-mailen: info@judelka.hu címre, melyről munkatársunk e-mailt küld a rendelés visszaigazolásáról. Erre válaszolva visszavonhatja a megrendelést!
– Telefonon. Munkaidőben (minden hétköznap 9:00-16:00-ig) hívja a 06 50/1175310 vagy a 06 70/5110143-es telefonszámot, és vonja vissza a rendelést.
Amennyiben az áru már feladásra került, melyről a vevő e-mailben tájékoztatást kap, melynek szövege: “Kiszállítás alatt” ebben az esetben a visszavonásra is az elállás szabályai vonatkoznak. Ez esetben a szállítási költség a vásárlót terheli – azoknál az áruknál is, ahol egyébként a cégünk átvállalja a szállítási költséget.

A késedelmesen visszavont megrendelés vagy át nem vett csomag esetén a szállítási díj minden esetben kiszámlázásra kerül. A vásárló köteles a számla kézhezvételét követően 8 munkanapon belül felmerült költségeket megtéríteni. Nemfizetés esetén a webáruházat üzemeltető vállalkozás jogosult a vonatkozó jogszabályban meghatározott maximális késedelmi kamat felszámítására, valamint 10.000 Ft kintlévőség kezelési költség felszámítására és kintlévőség kezelő közreműködését igénybe venni, és a felmerült költségeket a vásárló köteles viselni.

8. Hasznos információk:

a. A megrendelt nem késztermék ( a késztermékek listája ide kattintva érhetők el) elkészítési ideje a kifizetéstől számított 5  munkanap normál időszakban, karácsonyt és húsvétot megelőző két hónapban 15-20 munkanap is lehet,  ezért a belföldi kézbesítés 25-30 munkanap, míg a külföldi 30-40 munkanap is lehet.

b.  A megrendelt késztermék ( a késztermékek listája ide kattintva érhetők el) a kifizetés napját követő következő munkanapon kerül feladásra vagy vehető át, amennyiben a kifizetés 8:00 – 16:00-óra között megtörténik. 16:01 – 7:59 között fizetett megrendelések a a kifizetés napját követő  második munkanapon kerülnek feladásra, vehető át.

c. Egyedi, névre szóló termék megrendelése esetén utánvétes fizetésre nincs lehetőség. Ezek a termékek itt találhatók.

d. A számla elektronikus módon a Vevő email címére kerül elküldésre, elektronikus számla formájában.

e.  Amennyiben az elállás jogával élni kíván, kérjük, jelezze e-mailben, vagy telefonon. Néhány, a webáruház által forgalmazott termékek természetüknél fogva bontott állapotban, higiéniai és közegészségügyi okokból nem visszaszolgáltatható termékek. Ezért kérjük, hogy a termékeket hiánytalan, bontatlan csomagolásban történő visszaküldését, mert csak ebben az esetben érvényesíthető a 17/1999 II.5 kormányrendelet által meghatározott elállási jog. A  termékeket ajánlott/regisztrált/nyomon követhető küldeményként kérjük visszaküldeni a Besenyei Judit Anna EV, 1039 Budapest, Szindbád utca 3. címre. A csomag visszaérkezését követően 30 napon belül visszaküldjük pénzét az Ön által meghatározott módon.

f. A postán feladott küldeményeket vagy a postás viszi ki, postán maradó kézbesítés esetén a megrendeléskor megadott postahivatalban kell átvenni. Amennyiben a postás nem találja Önöket otthon, értesítést hagy, és ezután a postán tudják átvenni a küldeményt.

A kézbesítés sikerességéhez fontos:

– Ha szállítási címként a munkahelyi címét jelöli meg, kérjük, feltétlenül tüntesse fel a cég nevét a szállítási cím megadásánál (a Megjegyzés rovatba is beírhatja), így a postás biztosan meg fogja találni.

– Ha a szállítási címen a kapucsengőn nem az Ön, azaz nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük ezt is jelezze a rendelés során a Megjegyzésben a kapucsengőn található név megjelölésével. Ezt az információt rá fogjuk írni a csomagra.

g. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:  Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újraküldést kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban elindítani!

Kérjük a csomagot átvételkor szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

9. Egyéb feltételek:

Akciós kupon beváltása: Az akciós vásárlásra jogosító kupon: egyszer használható fel, Csak a raktárkészleten lévő termék megvásárlása lehetséges, előrendelés nem. A megrendelt termék bruttó vételárából kerül levonásra a kedvezmény, amely mértéke a kuponon került előzetesen feltüntetésre. A kuponnal történő vásárlás menete: A vásárló kiválasztja az áruházban a megvásárolni kívánt terméket, azt a kosárba helyezés gombra történő klikkeléssel a kosárba helyezi. Ezt követően dönt, hogy folytatja a vásárlást. Ebben az esetben, addig folytatja a vásárlást, míg az összes megvásárolni kívánt termék a kosárba nem kerül. Ezek után válasszon a szállítási módok közül, majd írja be a kuponon található kódot a KUPON felirat melletti ablakba majd az érvényesítés gombra kattintva érvényesíti a kedvezményt. Ezt követően a kedvezményes összeg jelenik meg az összesen mezőben. Ez mutatja meg a rendelésének a kedvezményes végösszegét. A megrendelését a megrendelés gombbal véglegesítheti ezt követően a regisztrációhoz jut ahol a csillaggal jelölt adatok megadását követően ‘tovább az adatellenőrzéshez feliratra kattintson. Amennyiben minden szükséges adatot megadott a képernyőn megjelennek a számlázási és szállítási adatok. Az adatok ellenőrzését követően, amennyiben mindent rendben talál a megrendelés gombra kattintva véglegesíti a megrendelését. A megrendelésének feldolgozásáról és szállításáról e-mailban vagy telefonon értesítjük.

A kupon készpénzre nem váltható be.

10. Adatkezelés

A webáruház használata során a Besenyei Judit Anna EV részére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Besenyei Judit Anna EV alvállalkozója. (Pl: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat a Besenyei Judit Anna EV kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Besenyei Judit EV a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott rendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Besenyei Judit EV bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. További információk az adatkezelésről ide, a cookie kezelésről pedig ide kattintva érhetők el.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a info@judelka.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999(II.5) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések rögzítésével elfogadja a Besenyei Judit Anna EV általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Panasz kezelése:

Levelezési cím: Besenyei Judit Anna EV, 1039 Budapest, Szindbád utca 3.
Telefonszám:+36 50/1175310 vagy +36 70/5110143
Email cím: info@judelka.hu

· Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400 Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

· Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677

·Budapesti Békéltető Testület
Cím: Budapest, Krisztina krt. 99, 1016
Telefonszám: (1) 488 2131
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás